همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

«ابد و یک روز» به شبکه نمایش خانگی آمد

  • کد خبر: ۱۷۴۹۸۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
«ابد و یک روز» به شبکه نمایش خانگی آمد
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول ۱۳۹۵ در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

این فیلم در گونه درام اجتماعی است و در آن نوید محمدزاده، پیمان معادی، ریما رامین فر، پریناز ایزدیار و معصومی رحمانی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» نخستین ساخته سعید روستایی است که برای اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رونمایی شد و موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین از این جشنواره شد. این فیلم در نوروز ۱۳۹۶ اکران عمومی شد و به فروشی معادل پانزده میلیارد تومان دست یافت.

این فیلم سینمایی داستان خانواده‌ای است که درگیر فقر و بی‌کاری و اعتیاد شده اند. سمیه دختر کوچک خانواده قرار است با مردی افغانی ازدواج کند، اما تمام زندگی بر دوش اوست و با رفتنش مشکلات بیشتری پیش می‌آید.


منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->